Κώστας Σπυρόπουλος
Η εμπλοκή με τον Χάρη, η εντυπωσιακή επ’ αυτοφώρω σύλληψή του με τη γίδα στην πλάτη και τα 25 χιλιάρικα στα χέρια, φοβάμαι ότι, ίσως, επισκιάσει τα γενεσιουργά αίτια της διαφθοράς: την ημετεροκρατία και τις άσκοπες δημόσιες δαπάνες. Διαφημιστική και ενημερωτική καμπάνια για την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας ήταν το αντικείμενο της σύμβασης για την επικύρωση της οποίας εκβίαζε ο Τομπούλογλου την ανάδοχο διαφημιστική εταιρεία.
Ουδείς ψόγος για τη διαφημιστική. Διαγωνισμό είδε, μπήκε μέσα και τον κέρδισε. Όσοι προκήρυξαν τον διαγωνισμό δεν είχαν άραγε υπόψη τους ότι παρόμοια, για να μην πω πανομοιότυπη, καμπάνια είχε κάνει προ 5 ετών η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού με ένα ευρηματικό τηλεοπτικό σποτ ενώ επικεφαλής είχαν μπει με πρωτοβουλία του Γιάννη Ιωαννίδη σπουδαίοι αθλητές, γιατροί και δημόσια πρόσωπα; Αν, όντως, το ενδιαφέρον όσων αναζήτησαν υπηρεσίες επικοινωνίας για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας, ήταν αυτό το σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα, το οποίο παροξύνεται στις συνθήκες της κρίσης, ας έπαιρναν την έρευνα και τις δράσεις του Ιωαννίδη και ας τις συμπλήρωναν. Εκτός και το ενδιαφέρον τους ήταν άλλο. Επαναλαμβάνω, ουδείς ψόγος για την ανάδοχο του διαγωνισμού. Τη δουλειά της έκανε. Ο Χάρης ήθελε να γίνει με το ζόρι και το αζημίωτο συνεταίρος.
Περισσότερα http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.ellada&id=30439
Η εμπλοκή με τον Χάρη, η εντυπωσιακή επ’ αυτοφώρω σύλληψή του με τη γίδα στην πλάτη και τα 25 χιλιάρικα στα χέρια, φοβάμαι ότι, ίσως, επισκιάσει τα γενεσιουργά αίτια της διαφθοράς: την ημετεροκρατία και τις άσκοπες δημόσιες δαπάνες. Διαφημιστική και ενημερωτική καμπάνια για την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας ήταν το αντικείμενο της σύμβασης για την επικύρωση της οποίας εκβίαζε ο Τομπούλογλου την ανάδοχο διαφημιστική εταιρεία.
Ουδείς ψόγος για τη διαφημιστική. Διαγωνισμό είδε, μπήκε μέσα και τον κέρδισε. Όσοι προκήρυξαν τον διαγωνισμό δεν είχαν άραγε υπόψη τους ότι παρόμοια, για να μην πω πανομοιότυπη, καμπάνια είχε κάνει προ 5 ετών η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού με ένα ευρηματικό τηλεοπτικό σποτ ενώ επικεφαλής είχαν μπει με πρωτοβουλία του Γιάννη Ιωαννίδη σπουδαίοι αθλητές, γιατροί και δημόσια πρόσωπα; Αν, όντως, το ενδιαφέρον όσων αναζήτησαν υπηρεσίες επικοινωνίας για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας, ήταν αυτό το σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα, το οποίο παροξύνεται στις συνθήκες της κρίσης, ας έπαιρναν την έρευνα και τις δράσεις του Ιωαννίδη και ας τις συμπλήρωναν. Εκτός και το ενδιαφέρον τους ήταν άλλο. Επαναλαμβάνω, ουδείς ψόγος για την ανάδοχο του διαγωνισμού. Τη δουλειά της έκανε. Ο Χάρης ήθελε να γίνει με το ζόρι και το αζημίωτο συνεταίρος.
Περισσότερα http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.ellada&id=30439
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.